Kampanie marketingowe

Co tak naprawdę oznacza sformułowanie „skuteczna reklama w internecie”? Co jest miarą owej skuteczności? Jakie elementy są kluczowe przy planowaniu kampanii reklamowej?

  • Dlaczego warto?

    - Zwiększanie sprzedaży
    - Zwiększanie świadomości,
    - Zwiększanie zasięgu,
    - Budowanie relacji,
    - Kreowanie wizerunku,
    - Zmiany postaw.

  • Miejsce reklamy

    - Wyszukiwarka Google
    - YouTube
    - Partnerskie Strony Internetowe Google
    - G-mail
    - Aplikacje mobilne.

  • Jak skutecznie reklamować się w internecie?

    Aby wykorzystać potencjał AdWords powinniśmy posiadać stronę internetową do której będziemy kierować ruch z reklam. Strona docelowa powinna być zoptymalizowana i przygotowana pod cele kampanii. Następnie musimy określić cel marketingowy aby odpowiednio pokierować kampanią reklamową. System Google AdWords pozwala wybrać nam odpowiedni typ kampanii reklamowej, dzięki któremu określamy miejsce wyświetlania naszych reklam. Bardzo ważnym elementem wpływającym na skuteczność reklam jest ich treść oraz rozszerzenia. Tytuły i nagłówki często bywają bagatelizowane, a maja ogromy wpływ na skuteczność emitowanych reklam.

  • Do kogo dotrze moja reklama?

    Google AdWords to genialne narzędzie! Tworząc kampanię określamy grupę docelową do której chcemy dotrzeć, możemy wybrać przedział wiekowy dla którego będą wyświetlać się nasze reklamy oraz obszar który nas interesuje, np. konkretna miejscowość, województwo, kraj lub w promieniu 10km od naszej siedziby. Sami określamy kto zobaczy naszą reklamę i o której godzinie! W tym wszystkim najważniejsza jest możliwość monitorowania naszej efektywności i wprowadzanie zmian, które zwiększą skuteczność i obniżą koszty!

Google AdWords
3 najważniejsze zalety reklam internetowych:

Pełna kontrola:
Jesteś Panem sytuacji ;)

To Ty określasz jak długo będzie trwała kampania reklamowa, ile przeznaczysz na nią pieniędzy oraz do jakich klientów chcesz dotrzeć. Możesz wypróbować AdWords i zakończyć wyświetlanie reklam w dowolnym momencie! Typ kampanii zmienisz również w dowolnym momencie i bez dodatkowych opłat!

Płatności:
wynik jakości = niższa cena

Budżet ustalasz sam i płacisz za kliknięcia w reklamę, a nie za same wyświetlenia. Google zależy na jak najwyższej użyteczności i trafności reklam, dlatego reklamodawcy, którzy ulepszają swoje reklamy są nagradzani. W efekcie czego płacimy mniej za kliknięcia reklam. Możemy zajmować pierwsze miejsce i płacić najmniej!

Policzalność/analiza

Niewątpliwą zaletą reklam internetowych jest fakt, że mamy statystyki z każdej kampanii, reklamy czy słowa kluczowego! Sprawdzamy efektywność naszych ustawień i optymalizujemy na podstawie konkretnych danych. Google AdWords możemy zintegrować z innymi narzędziami do analizy ruchu na naszej stronie internetowej i wyciągając wnioski, dążyć do jak najwyższego współczynnika konwersji.

Dołącz do grupy naszych zadowolonych klientów!
Wspólnie stworzymy dla Ciebie skuteczną kampanię marketingową :)

Zróbmy to!
Zamknij

Kontakt





[email protected]
Zadzwoń do nas:795 018 775
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.