Firmie BAUS zależało na nowoczesnej i responsywnej stronie internetowej, która miała spełniać rolę międzynarodowej wizytówki firmy. Indywidualny projekt graficzny w każdym calu nawiązujący do działalności firmy w przejrzysty i klarowny sposób przedstawia ofertę firmy. Dodatkowo na stronie firmy osadziliśmy wideocontent prezentujący firmę i jej działy.
Strona mieści w sobie najważniejsze informacje związane z działalnością i strukturą firmy. Rozwiązania takie jak przypięte menu, zawołanie do działania czy internetowa mapa (wyznaczająca trasę dojazdu do siedziby firmy i jej oddziałów) ułatwia potencjalnym klientom nawigację po stronie i nawiązanie kontaktu z firmą. Struktura strony internetowej ma za zadanie zachęcenie potencjalnych klientów do podjęcia akcji, a pomagać mają w tym odpowiednio usytuowane buttony CTA czyli zawołania do działania.
Strona posiada dedykowane formularze kontaktowe, dzięki którym użytkownik może w łatwy sposób skontaktować się z firmą.